.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام‌نور مازندران مدعي كسب رتبه نخست علمي كشور

رئيس دانشگاه پيام نور مازندران گفت: طي پنج سال آينده دانشگاه پيام نور مازندران از نظر توسعه شاخص‌هاي علمي رتبه نخست كشور را كسب مي‌كند.

صادقعلي موحدمنش از راه‌اندازي سايت دانشگاه پيام نور مازندران در آينده نزديك خبر داد.

وي افزود: در شهر بهنمير با همت خيران بنايي پايه‌گذاري شد كه از ديدن اين بنا احساس شعف و خوشحالي كرده و مسئولان را در انجام وظيفه درست مصمم‌تر مي‌كند.

رئيس دانشگاه پيام نور مازندران بيان داشت: دانشگاه پيام نور مازندران با مراكز و واحدهاي دانشگاهي تعامل بسيار نزديكي داشته و با حمايت مسئولان كشوري و استاني و با پشتكاري كه مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور در شهرهاي مازندران دارند پيش‌بيني ميكنيم در طي برنامه پنج ساله از نظر توسعه شاخص‌هاي علمي دانشگاه پيام نور مازندران رتبه برتر كشور را كسب كند.

وي تصريح كرد: يكي از اهداف و رويكرد مهم دانشگاه پيام نور مازندران توجه به فرهنگ بومي و محلي مازندران است تا با شناساندن فرهنگ محلي آثار آن در زندگي مردم تاثيرگذار باشد.

رئيس دانشگاه پيام نور مازندران افزود: با همت و پشتكاري كه در بين مسئولان دانشگاه پيام نور در سراسر كشور حكمفرما بوده در آينده نزديك شاهد رشد و ارتقاي اين دانشگاه در سطح كشور خواهيم بود.

موحد منش با تقدير از رئيس دانشگاه پيام نور بهنمير افزود: در حال حاضر با تلاش رضا رستگار رئيس دانشگاه پيام نور واحد بهنمير و حمايت بخشدار و امام جمعه اين شهر شاهد موفقيت‌هاي بسيار خوب علمي اين دانشگاه در سطح استان مازندران هستيم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازنی 23 ارديبهشت 1390
با این رشته های در پیتی؟
اگه رشته های جدید و موردنیاز اشتغال آوردی و مقاطع رو بالاتر بدی مردی!
الیته دوستان که از توان تو امیدوارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.